Wybierz, co jest przedmiotem reklamacji (typ usterki) *:
Podaj swoje dane kontaktowe *:
Wybierz typ reklamowanego produktu *:
Dla ustalenia modelu potrzebny nam jest jego nr seryjny - wykonaj zdjęcie naklejki z kodem produktu i załaduj je poniżej. Jeśli twój produkt ma osobny zasilacz lub sterownik, wykonaj również jego zdjęcie - tak aby był widoczny nr seryjny.
Żeby najlepiej ocenić, jak możemy Ci pomóc potrzebujemy zdjęcia lub filmu pokazującego usterkę. Załaduj go poniżej
Jeśli plik przekracza 50 MB, skorzystaj z serwisów hostingowych i wklej link poniżej.Nie musisz wypełniać wszystkich pól:
Wybierz, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie satysfakcjonujące:*
Podstawą przyjęcia reklamacji złej dostawy jest spisanie protokołu reklamacyjnego z kurierem. Uwaga! Pamiętaj, że protokół musi być spisany przy kurierze , dlatego od razu sprawdź paczkę podczas jej odbioru.